24 lutego 2012

Stosik marcowo - kwietniowy (12)

Uzbierał mi się na półce kolejny stosik, więc się pochwalę. Niestety, wbrew mojemu postanowieniu, większość to nadal książki, które kupuję, ale... Już niedługo, jak tylko znajdę więcej czasu, na pewno wybiorę się do biblioteki.


  1. Great Expectations Ch. Dickensa - jedyna wypożyczona pozycja, w dodatku - po angielsku. Trochę z musu, bo to moja lektura i dobrze by było ją przeczytać, ale z drugiej strony - czytałam kiedyś Davida Copperfielda i bardzo mi się podobał, więc chciałam przeczytać jeszcze coś tego autora. I akurat nadarzyła się okazja. :)
  2. Defekt pamięci K. Bieleckiego - to książka, która właściwie sama mnie znalazła. Nie mam pojęcia, czego się po niej spodziewać, ale po przeczytaniu notki od wydawcy (a raczej od autora), fabuła zaciekawiła mnie. Zobaczymy. :)
  3. Igrzyska śmierci S. Collins - bestseller pełną gębą, którego nie trzeba nikomu przedstawiać. Mam nadzieję, że zdążę ją przeczytać przed premierą filmu.
  4. Numery. Przyszłość R. Ward - trzecia i ostatnia część serii, zakupiona zupełnie spontanicznie. Spodziewam się, że będzie równie dobra, jak dwie poprzednie.
  5. Piąta kobieta H. Mankella - czyli kolejna część losów Kurta Wallandera. :)
Tak przedstawiają się moje czytelnicze plany na najbliższy czas. Pozdrawiam serdecznie! :)