15 lutego 2012

Pierwsze urodziny bloga!

Jak na złość, pierwsze urodziny bloga wypadły mi w mega zaganiany dzień. Nie zapomniałam o nich jednak, dlatego wieczorem pojawi się aktualizacja tej notki z małym podsumowaniem mojej obecności wśród internetowych recenzentów i z urodzinowym konkursem! :) 




Póki co, czeka mnie jeszcze niestety wyjście z domu wprost w zimowe szaleństwo i przedzieranie się przez zaspy...

AKTUALIZACJA :)

Dotarłam do domu, tak więc mogę teraz na spokojnie napisać urodzinową notkę. Zacznę od tego, że to chyba mój pierwszy blog (a było ich wcześniej niemało ;) ), który przetrwał próbę czasu i zadał kłam teorii, jakobym miała słomiany zapał. Niezmiernie się z tego cieszę. Po namyśle, dochodzę do wniosku, iż sukces jest na pewno efektem tego, że nareszcie robię to, co naprawdę lubię - czyli dużo czytam, recenzuję, dyskutuję i jestem na czasie z "branżą". Na początku nie sądziłam, że ktokolwiek będzie czytał moje wypociny, dlatego uważam, że istnienie mojego bloga to w połowie zasługa Was - Czytelników, którzy mnie motywujecie. Za to ogromne dzięki. :) Z czasem przekonałam się też, że literatura to moja największa pasja i to właśnie z nią chciałabym związać przyszłość, także bloga traktuję z jednej strony jak rozrywkę, a z drugiej - bardzo poważnie. 

Co do samych książek, to przez ten rok przede wszystkim przeczytałam kilka naprawdę świetnych książek, poznałam wielu nowych autorów i przekonałam się, że w naszym blogowym, książkowym światku jest masa osób z naprawdę świetnym gustem literackim. Nie chcę wybierać książki roku, bo wiem, że nie umiałabym dokonać tego wyboru...

Czego sobie życzę? Żeby blog doczekał drugich i kolejnych urodzin; żeby moje recenzje podobały się Wam jeszcze bardziej i żebym miała szansę przeczytać jeszcze wiele wspaniałych książek. O! :)

A teraz konkurs, o którym wspominałam. Nagrodą jest książka w języku angielskim - The Sacred Vault autorstwa Andy'ego McDermott'a. 


Zasady konkursu są banalnie proste:
  1. Pod tą notatką należy zostawić komentarz zgłoszeniowy. Wystarczy zwykłe wyrażenie chęci przystąpienia do konkursu, ale byłoby mi miło, gdybyście w ramach urodzinowego prezentu dodatkowo polecili mi swoją ulubioną książkę.
  2. Na swoim blogu należy umieścić poniższy baner z linkiem do notki konkursowej.

Konkurs trwa do soboty (18.02.br), wyniki w niedzielę na blogu. :)


Pozdrawiam Was ciepło w ten mroźny wieczór i do poczytania!
Invissible - Paulina :)