28 grudnia 2013

Ostatni stosik 2013 (#26)

Daaawno nie było u mnie stosiku - ostatni publikowałam na początku września. Doszłam więc do wniosku, że fajnie byłoby podsumować, co jeszcze wpadło na moją półkę w 2013 roku i czym będę się zaczytywać w najbliższym czasie. Nie przedłużając - tadadadam! - oto i on:


  • To, co zostało, J. Picoult - wygrana w konkursie na najlepszą recenzję na stronie wydawnictwa Prószyński i S-ka. Dzięki! :)
  • Siedem minut po północy, P. Ness - bardzo chciana i oczekiwana przeze mnie książka ze względu na przepiękne (choć mroczne) ilustracje - mój Mikołaj nie zawiódł w tym roku! Dzięki Mikołaju! :)
  • Dziecko śniegu, E. Ivey - wygrana w konkursie u Natuli. Również dziękuję!


  • Crescendo, Silence, Finale, B. Fitzpatrick - seria Szeptem, tym razem w wersji elektronicznej, już za mną. Zapraszam do czytania recenzji / English review!



  • No i na zakończenie Dziwny przypadek psa nocną porą, M. Haddon - klasyka, na którą ostrzyłam sobie apetyt od jakiegoś czasu. Jestem właśnie w trakcie czytania i domyślam się, że to właśnie będzie numer finałowy roku 2013. :) Recenzja wkrótce.
A jak u Was prezentują się plany na najbliższy czas? 

Pozdrawiam ciepło! :)