24 czerwca 2013

Nietypowy stosik jeszcze przedwakacyjny (#23)

Witam Was w ten piękny, słoneczny, czerwcowy dzień znad stosu notatek z zakresu ekonomii i religii europejskich... Tak, ciągle się uczę, jeszcze tylko do środy, ale im bliżej końca, tym ból jest większy... No nic, nie będę się tu żalić, w zamian mam do pokazania mały, ale zupełnie nietypowy stosik. Nietypowy, bo w pełni cyfrowy. Otóż, z racji tego, że książek cały stos czeka na mnie na półce (i dwie jeszcze w bibliotece), to ostatnio nie kupuję / nie pożyczam. Ale audiobookami i e-bookami nie gardzę, bo wiem, że już za chwilę będę miała czas się nimi zająć. Tak więc, ostatnio w moje łapki wpadły trzy zdobycze:

  • Żywe Trupy - tom I i II (słuchowisko) - pozycja pierwsza to efekt wznowionej współpracy z portalem Audeo.pl. Wydawało mi się, że przesłuchanie tej pozycji zajmie mi dużo czasu (przede wszystkim dlatego, że oglądałam serial i doskonale znam tą historię). Okazało się jednak, że wystarczy jedna dłuższa podróż samochodem i słuchowisko zostało... przesłuchane. ;) Recenzja wkrótce.
  • Karaluchy, J. Nesbo - audiobook nr 2 to moja wygrana w konkursie na blogu AleKsiążka!. Dla mnie to super okazja, bo część pierwszą serii czytałam już jakiś czas temu, więc teraz będę mogła posłuchać sobie części drugiej. :)

  • I na koniec drobna pozycja nr 3, czyli Etnografia do kieszeni. Numer 1, którą mogę chyba zakwalifikować do gatunku czasopism lub zbiorów tekstów. Skąd moje zainteresowanie tym tytułem? Otóż, od jakiegoś czasu mam chęć dowiedzieć się więcej o mieście, z którym wiążę swoją przyszłość, więc poszukuję lektur o Warszawie (wszelkie Wasze sugestie mile widziane!). Czytać będę tu. :)
Mam nadzieję, że wkrótce moje sesyjne koszmary dobiegną końca i wrócę do czytania. A mam sporo ciekawych książek do ocenienia i nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie będę mogła w spokoju zrelaksować się z lekturą!

Tymczasem, pozdrawiam Was ciepło! :)