11 sierpnia 2011

Stosik urodzinowy :) (7)

Druga w dniu dzisiejszym notka, tym razem stosikowa. Czekałam na te książki z wielką radością. Każdą z nich bardzo chciałam mieć, a okazja sprzyjała temu, żeby moje pragnienie się spełniło. Dopiero dziś otrzymałam ostatnią przesyłkę i od razu pokazuję.

A więc po kolei:
  • S. Gruen - Woda dla słoni oraz I. Falcones - Ręka Fatimy - prezenty od Ukochanego :)
  • C. R. Zafon - Pałac Północy i W. Cejrowski - Podróżnik WC - to "prezent" od serwisu nakanapie.pl, który nagrodził moją recenzję kuponem rabatowym do księgarni Kumiko :)
  • R. Ward - Numery. Czas uciekać - prezent od Brata :)
  • M. Vargas Llosa - Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki - to jest prezent ode mnie dla mnie. Lubię od czasu do czasu kupić sobie dobrą lekturę, a ta nie dość, że uznana za bestseller, to jeszcze nagrodzona Noblem. Więc myślę, że będzie w sam raz. :)
Za dwa tygodnie jadę na urlop, podejrzewam więc, że część recenzji z tego stosiku pojawi się dopiero w połowie września. Przede mną jeszcze dwie pozycje z poprzedniego stosu, tak więc na razie na brak lektur nie będę narzekać. :)
Pozdrawiam ciepło!