14 sierpnia 2011

Polecanki!

Do kolejnej blogowej zabawy zaprosiła mnie Dosiak. Polecanki, to sposób na podzielenie się z Wami moimi ulubionymi miejscami w sieci - trzema blogami, trzema portalami i trzema stronami. 

Blogi
Co do blogów, zaznaczam, że wymienione przeze mnie blogi czytelnicze, to kropla w morzu tych, na które zaglądam. Pierwszą pozycję potraktuję więc zbiorczo.
  1. Blogi czytelnicze - nie będę się rozpisywać na ich temat, odsyłam więc do moich linków, gdzie wymienione są blogi, które w miarę regularnie odwiedzam :)
  2. Little Labyrinth - trafiłam tam, gdyż zachwyciły mnie zdjęcia autorki, publikowane na Deviantart. I... zostałam. Lubię przyglądać się, jak rosną jej przesłodkie dzieciaki, a przy okazji podziwiam kunszt fotograficzny. :)
  3. Moje Wypieki - blog w sieci znany i lubiany. U mnie zasłużył się nie raz i nie dwa, często, gdy napada mnie chęć na pieczenie czegoś słodkiego, szukam tam inspiracji. :)
Portale
  1. NaKanapie.pl - portal książkowy. Lubię go bardzo dlatego, że... często nagradza mnie w różnych konkursach. A oprócz tego, to kopalnia tytułów, często służąca mi poradą, co warto czytać.
  2. Wizaż.pl - Wizaż broni, Wizaż radzi, Wizaż nigdy Cię nie zdradzi. To prawdziwa biblia dla każdej dbającej o siebie kobiety, lubiącej wiedzieć co w kwestii mody i urody jest na topie. Moja zażyłość z tym portalem doszła do takiego poziomu, że przed najbardziej błahymi zakupami w drogerii, odpalam ich ranking KWC i sprawdzam, co warto kupić! ;)
  3. Postcrossing - polecam każdemu, kto lubi dostawać kartki pocztowe. Ja wsiąkłam w postcrossing już w zeszłym roku i coraz powiększam kolekcję pocztówek z całego świata. Po szczegóły odsyłam Was na stronę :)
Strony
Nie mam chyba konkretnych stron, które mogłabym szczególnie polecić. Dlatego podam trzy, które odwiedzam bardzo często. Na pewno YouTube, to miejsce w sieci, które lubię odwiedzać. Zwłaszcza oglądać tzw. "filmiki urodowe". ;) Podobnie Accu Weather, amerykański portal pogodowy, którego prognozy, jak dotąd, są dla mnie całkiem wiarygodne. Jeszcze się nie zawiodłam. No i, oczywiście, nieodzowny w moim domu Kwejk. Bo lubię się śmiać. :D

Do zabawy zapraszam Niedopisanie i Klaudynę.
Pozdrowienia! :)