8 stycznia 2013

Update i mała niespodzianka od Audeo!

Cisza na blogu, nic się nie dzieje, może się to wydawać podejrzane... Ale każdy, kto jest studentem, na pewno zauważył, że nastał styczeń, a wraz z nim - bliższe lub bardziej odległe - Mroczne Widmo Sesji. Niestety, w moim przypadku okazało się ono bliższe, stąd też brak mojej aktywności na blogu.



Ale, ale... To nie znaczy, że przestałam czytać. Obecnie zagłębiam się w pozycję, która w moim stosiku pojawiła się trochę z musu, bo jest to książka związana z moimi studiami. Nie znaczy to jednak, że się z nią męczę. Wręcz przeciwnie. Mówię o Lost in Translation Evy Hoffman, poruszającej problem językowego przystosowania imigrantów. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się ją zrecenzować.

Jestem też w trakcie słuchania audiobooka Tysiąc wspaniałych słońc K. Hosseiniego, który również bardzo mi się podoba (jak na razie). No, ale póki co nie będę zbyt wiele zdradzać.

Żeby zadośćuczynić moją nieobecność, mam dla Was małą niespodziankę. Otóż portal Audeo przygotował dla swoich fanów prezent: na facebookowym fanpage'u udostępnił darmową wersję audiobooka Pies Baskervillów A.C. Doyla. Gorąco polecam tą okazję, bo książka jest naprawdę świetna (na dowód - przypominam Wam moją entuzjastyczną recenzję).  Audiobooka można pobrać stąd. Pozostaje mi tylko pożyczyć Wam smacznego! :)