19 stycznia 2013

Centrum Europa Świat - zapraszam do lektury!

Od ładnych kilku lat jestem jednym z redaktorów pisma studenckiego, który wydaje mój wydział - Centrum Europejskiej UW. Nigdy nie miałam okazji pochwalić się Wam moimi publikacjami, bo w większości są to recenzje książek, które i tak możecie przeczytać na blogu.

W najnowszym numerze miałam jednak okazję pisać o czymś troszkę innym, ale tematycznie podobnym - czyli o blogach czytelniczych. To raczej wstęp dla początkujących, którzy chcieliby się odnaleźć w naszej książkowej blogosferze, ale może kogoś zainteresuje. :)

Artykuł poniżej (proponuję zapisać zdjęcia i otworzyć w programie, który je powiększy):


Mam nadzieję, że będzie Wam się miło czytało, ja tymczasem wracam do sesyjnego urwania głowy przy gorącej herbacie i ukradkowego odsłuchiwania Tysiąca wspaniałych słońc lub podczytywania Rekonstrukcji. ;)



Pozdrawiam cieplutko z mojego zasypanego, rodzinnego miasta!