26 marca 2012

Stosik marcowo - kwietniowy 2 (13)

Kolejny stosik w tym miesiącu. Powinnam się cieszyć, że czytanie idzie mi tak sprawnie, ale wiem, że spora ilość przeczytanych ostatnio książek oznacza, że zaniedbałam pisanie pracy licencjackiej. A czerwiec i obrona zbliżają się wielkimi krokami...
Niemniej jednak, zgromadziłam kolejne książki, które z ogromną radością przeczytam. Oto i one:



  1. Ch. Llorens - Uciekinierka z San Benito - pożyczona od Mamy :)
  2. M. Gutowska-Adamczyk - Cukiernia pod Amorem. Zajezierscy - j.w.
  3. M. Gutowska-Adamczyk - Cukiernia pod Amorem. Cieślakowie - j.w.
  4. M. Gutowska-Adamczyk - Cukiernia pod Amorem. Hryciowie - j.w. (Jak widać, moja Mama ostatnio zrobiła zakupy do swojej biblioteczki, a ja z tego skrzętnie korzystam.)
  5. B. Wiker - Dziesięć książek, które zepsuły świat - wygrana w konkursie portalu nakanapie.pl
  6. M. Vargas Llosa - Pochwała macochy - wygrana w konkursie u Magdy, jeszcze raz wielkie dzięki! :)
Na dzisiaj to tyle, ale... Prawdopodobnie za kilka dni pojawi się jeszcze jedna dokładka do tego stosiku, która w tej chwili jest w drodze do mnie. :) Kto zgadnie, co to będzie za tytuł? ;)