10 grudnia 2012

Stosik po-mikołajkowy (18)

No to wreszcie i ja chwalę się, jaka byłam grzeczna w tym roku i jak mnie Mikołaj obdarował. ;)



  • Rekonstrukcja, K. Bielecki - to był pierwszy mikołajkowy prezent, zupełnie niespodziewany, bo zapowiedziany tylko kilka dni wcześniej;
  • Widma w mieście Breslau, M. Krajweski - to akurat nabytek jeszcze z listopada, pochodzi z wymiany książkowej na portalu Wizaż.pl;
  • Salem Falls, J. Picoult - również z listopada, upolowałam na Allegro, to już chyba ostatnia książka Picoult z tych starszych, której jeszcze nie czytałam;
  • Człowiek nietoperz, J. Nesbo - tak świeża, że aż jeszcze ciepła, upolowana dzisiaj na promocji w Lidlu, taki mój mikołajowy prezent ode mnie dla mnie ;) ;
  • Osobliwy dom Pani Prergrine, R. Riggs - ten wyczekany przeze mnie tytuł Mikołaj zostawił w u moich rodziców, muszę przyznać, że mam niesamowitą chrapkę na tą książkę :).


A to zadowolony sprawca mojej radości, oby tak samo spisał się na gwiazdkę. ;)

Na koniec przypominam jeszcze o konkursie, zgłaszajcie się, bo naprawdę warto - jeśli sami nie jesteście zainteresowani, to może będziecie mogli zrobić prezent komuś z bliskich. :)




Pozdrawiam ciepło! :)