13 listopada 2012

Libstere Blog

Dzisiaj notka w zupełnie inny deseń, a mianowicie moja odpowiedź na nominację zaczarowanej, czyli:

Zasady zabawy:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
A więc, do dzieła!

  • Książka do której wracasz z uśmiechem na twarzy?
 Zdecydowanie Ania z Zielonego Wzgórza  lub kolejne tomy. Czasem otwieram je na chybił trafił i czytam jakiś fragment. Kiedyś (pewnie jak będę miała więcej czasu, a może dopiero z własną córką) zamierzam przeczytać całość jeszcze raz. :)
  •  Jakiego języka obcego się uczysz?
Obecnie uczę się angielskiego i hiszpańskiego, kiedyś uczyłam się też niemieckiego i trochę żałuję, że go porzuciłam...
  • Czy masz przyjaciółkę od serca?
Mam cztery przyjaciółki jeszcze z liceum, z którymi staram się spotykać tak często, jak się da. :)
  • Czy masz jakiegoś innego bloga?
Póki co, nie. Ale krąży mi po głowie pewien pomysł, może kiedyś go zrealizuję.
  • Co uważasz za swoją najgorszą cechę charakteru?
Chyba lenistwo. Często nie chce mi się czegoś zrobić (np. pójść na wykład), a potem jestem na siebie za to zła.
  • Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Szczerze przyznam, że mało słucham muzyki. A jeżeli już, to nie jestem przywiązana do konkretnego gatunku. Moim ulubionym zespołem jest Linkin Park, a poza tym, słucham tego, co akurat wpadło mi w ucho w radiu czy telewizji.
  • Książka do której masz wielki sentyment?
I tu również Ania z Zielonego Wzgórza. Kojarzy mi się z nią wiele przyjemnych wspomnień z dzieciństwa, związanych z moimi Dziadkami, także jest ona na szczycie moich pozycji sentymentalnych. :)
  • Twój ulubiony kolor?
Niebieski, biały, czerwony.
  • Twoje ulubione zwierzę?
Szczerze mówiąc, chyba nie mam ulubionego zwierzęcia. Na potrzeby pytania mogę uznać, że jest to pies, bo mam takiego delikwenta w domu.
  • Czy lubisz się uczyć?
Lubię się uczyć języków oraz rzeczy przydatnych. ;)
  • Masz jakieś marzenia?
Mam wiele marzeń, ale skupiam się raczej na dążeniu do ich spełnienia, niż na mówieniu o nich. :)

Moje pytania:
  • Czy pamiętasz pierwszą przeczytaną przez siebie książkę? Jeśli tak, jaka to była książka?
  • Co porabiasz na co dzień?
  • Z kim najczęściej dyskutujesz o książkach?
  • Jakie są Twoje zainteresowania inne niż czytelnictwo i literatura?
  • Tradycyjna książka, audiobook, czy e-book?
  • Czy masz zwierzątko?
  • Kim chciałaś/-eś zostać w przyszłości, kiedy byłaś/-eś dzieckiem?
  • W jakim wieku nauczyłaś/-eś się czytać?
  • Czy masz ulubione zagraniczne blogi? Jak tak, to czego dotyczą?
  • Co spodziewasz się dostać od Mikołaja w tym roku? ;)
  • Co aktualnie czytasz i dlaczego? (Liczą się też książki "szkolne" ;) )
Do zabawy nominuję: Dosiaka, autorów bloga Ale książka!, Klaudynę, Natulę, Kamyka

Zapraszam do zabawy i powodzenia! :)