27 kwietnia 2011

Stosik majówkowy (3)

W końcu udało mi się wybrać do biblioteki, więc zbieram do kupy wszystkie łowy i prezentuję Wam mój plan na maj! :)


A więc po kolei:
  • A. Christie Morderstwo na plebanii - przyniesione dziś z biblioteki, z braku innych pozycji z mojej chcę-listy;
  • trzy książki S. Fleszarowej-Muskat - Pozwólcie nam krzyczeć, Przerwa na życie i Wizyta - polecone mi przez moją Mamę i od niej pożyczone;
  • A. Condie Dobrani - zakupiona w ramach nagrody w konkursie portalu nakanapie.pl :) ;
  • C. Ahern P.S. Kocham Cię! - słyszałam o filmie, słyszałam pochwały o książce, więc chwyciłam dziś w bibliotece;
  • J. Steinbeck Na wschód od Edenu - również przyniesiona z biblioteki, w ramach mojego prywatnego wyzwania dotyczącego klasyki, o którym napiszę wkrótce. :)
Stosik, jak zwykle, nie za duży. Choć muszę przyznać, że powinnam do niego dołożyć jeszcze dwie książki, z którymi nie rozstanę się aż do weekendu i które mają mi zapewnić powodzenie na zbliżającym się egzaminie.

Tak więc, z powodu nauki, najbliższa recenzja pewnie pojawi się dopiero po majówce.