15 marca 2011

Mój pierwszy stosik! (1)

Nie jest bardzo imponujący, ale jest pierwszy, więc postanowiłam się nim pochwalić. W końcu od czegoś trzeba zacząć! ;-)





Na pierwszym zdjęciu dzisiejsze zdobycze biblioteczne:
  • Pies Baskerville'ów A.C. Doyle - czyli moja pierwsza przygoda z Sherlockiem Holmes'em;
  • Chłopiec z latawcem K. Hosseini - wiele o niej czytałam na blogach czytelniczych, więc chcę sprawdzić, czy rzeczywiście jest taka dobra;
  • Tatiana i Aleksander P. Simons - zakochana w Jeźdźcu Miedzianym, musiałam sięgnąć po kontynuację.
Oprócz tego, mój ostatni zakup - Ogród wiecznej wiosny C.L. Barrio. Ta książka chodziła za mną od dnia premiery, więc w końcu uległam pokusie.

I na końcu Ogród letni P. Simons, niestety w ebooku, bo w bibliotekach brak tradycyjnych egzemplarzy. Zapewne zabiorę się za niego tuż po skończeniu II tomu, więc musiałam go umieścić w stosiku. ;-)

Na razie to by było na tyle, ale czekam na okazje cenowe i na pewno będę dalej wzbogacać mój powstający dopiero księgozbiór. :-)