2 kwietnia 2013

Stosik na dobry początek wiosny (?) (21)

Dawno nie było stosiku, a trochę się nazbierało, więc dziś z radością się chwalę. Większość pozycji tym razem pożyczona, bo próbuję się przekonać, że skoro tyle książek stoi na półkach w zaprzyjaźnionych domach, to trzeba je czytać, a nie kupować kolejne... Wiem, mało to przekonujące, ale spróbuję. ;)


Na dobry początek mniejsza część, w skład której wchodzą:
  • The Lost Continent, B. Bryson - entuzjastycznie polecana przez wykładowcę na moim kierunku, zakupiona na Allegro;
  • Rok 1984, G. Orwell - to chyba moje drugie podejście do tej książki, nie wiem, czy o poprzednim wspominałam na blogu; pożyczona z biblioteczki rodziców;
  • Gorzka czekolada, L. Lokko - pożyczona od Mamy;
  • Zapisane w kościach, S. Beckett - polecane przez kolegę, a zdobyte na wymianie :) ; zapewne trochę poleży na półce, bo chcę najpierw przeczytać pierwszą część tej serii.


Część druga to 8-pak książek Ericki Spindler, w całości pożyczony od Szwagierki i przez nią gorąco zachwalany. Mamy w nim po kolei:
  • Tylko chłód
  • W milczeniu
  • Obsesja
  • Niewinna ciekawość
  • Naśladowca
  • Opętanie
  • Krwawe wino
  • Złodziej tożsamości
Jestem bardzo ciekawa tych pozycji, bo o samej autorce słyszałam wiele dobrego, ale nie miałam okazji jeszcze czytać czegokolwiek jej pióra. Teraz mam nie jedną, a wiele szans! :)

Jak widać, nudzić się nie będę w najbliższym czasie. Przydałaby się jedynie aura, która pozwoliłaby na wyjście z książką na czytanie w plenerze... Miejmy nadzieję, że to już wkrótce.

A tymczasem pozdrawiam Was ciepło! :)