3 maja 2012

Malutki stosik majowy (14)

Dziś przed Wami malutki stosik majowy. 

Malutki dlatego, że ciągle planuję wizytę w bibliotece i staram się przez chwilę nie kupować ani nie pożyczać od znajomych żadnych książek. No, a poza tym, wielki, czekający na mnie stos na pewno skutecznie odciągałby moją uwagę od pracy licencjackiej. Cieszę się jednak, że została mi ostatnia prosta i już wkrótce prezentowane przeze mnie stosy będą zdecydowanie większe. :)

Z dużą dozą prawdopodobieństwa mogę też powiedzieć, że za trochę ponad tydzień będę mogła podzielić się z Wami wrażeniami z warszawskiego bookcrossingu. Impreza odbędzie się w niedzielę, 13 maja od godziny 13:00 do 15:00 w Pałacu Kultury i Nauki, w sali Goethego. Moje książki na wymianę już przygotowane... No, ale szczegóły za jakiś czas. :)

A teraz bohaterowie najbliższego miesiąca skąpani w gorącym, majowym słoneczku:


  • W pierścieniu ognia - S. Collins - część druga trylogii Igrzyska Śmierci, zakupiona w Empiku;
  • Live Wire - H. Coben - zdobyta w secondhandzie na 5 zł, w języku angielskim;
  • Tam gdzie ty - J. Picoult - wygrana w konkursie wydawnictwa Prószyński i S-ka :) To właśnie ta dokładka z ostatniego stosu, która nie dotarła na czas.
Na dzisiaj to tyle. Ja wracam do pisania, a Wam życzę miłego końca majówki :)