6 sierpnia 2011

One Lovely Blog Award

Dopadła i mnie nominacja w tej blogowej zabawie - dziękuję za nią Przepowiedni. :)

Zasady:
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.



Nie tak dawno pisałam notkę o moich małych sekretach, dlatego ciężko mi będzie wymyślić coś nowego, ale postaram się:
  1. Mam urodziny w sierpniu. W związku z tym, już niedługo będę mogła pochwalić się urodzinowym stosikiem :)
  2. Właśnie udało mi się dostać na drugi kierunek na studiach - filologię angielską. Mam nadzieję, że dam sobie radę. :)
  3. Mam młodszego brata, przy którym w tej chwili wyglądam jak młodsza siostra. ;) "Malutki" braciszek ma tylko ok. 190 cm wzrostu, tak samo jak i mój kuzyn. Jestem najmniejsza w rodzinie ;)
  4. Mimo, że książki najbardziej lubię czytać w łóżku, to najczęściej czytam jednak w komunikacji miejskiej. Doszłam do takiej wprawy, że podczas półtoragodzinnej podróży do pracy jestem w stanie przeczytać od 50 do 80 stron! :D
  5. Uwielbiam herbatę. Mogę ją pić litrami i nigdy nie mam jej dosyć. Nawet w 30-stopniowe upały najlepiej smakuje mi gorąca, świeżo zaparzona. Gustuję w herbatach zielonych, smakowych, ale moim numerem jeden na zawsze pozostanie czarna herbata z 1,5 łyżeczki cukru. Bez cytryny! ;)
  6. Jestem strasznym łakomczuchem - wszystko, co słodkie i tuczące, działa na mnie, jak lep na muchy. Najbardziej kocham mleczną czekoladę w różnych postaciach, ale ostatnio gustuję w smaku kokosa. Ot, taka letnia odmiana!
  7. Kocham lato! Od maja do października jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Niestraszne mi upały, mogę się wygrzewać całymi dniami. Uwielbiam nosić cienkie ubrania i nie martwić się, że poza domem będzie mi zimno... Ukradkiem marzę, żeby kiedyś wyprowadzić się do Hiszpanii, Kalifornii lub Australii... Tam, gdzie nie ma mroźnych zim...
Do zabawy nominuję:

To osoby, których blogi chętnie odwiedzam i przede wszystkim - chyba nie były jeszcze nominowane w tej zabawie! :)

Pozdrawiam Was ciepło!